4 клас |
|
Я досліджую світ |
Ст.64(читати, переказувати), ст.65, (прочитати, дати відповіді). |
Математика |
Ст.67, №355, №356, ст.68, №362, №363 (письмово). |
Українська мова |
Ст.57-58 (читати), виписати 5 іменників, 4 прикметники, 3 дієслова, ст.63, вправа 3. |
Англійська мова |
Ст.28, вправа 3(усно). |
5 клас |
|
Українська мова |
Тема: Будова слова. Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення. Значущі частини слова. Завдання: ст.66-67 вивчити правила. Ст.67, вправа 139, ст.68, вправа 141. Тема: Спільнокореневі слова й форми слова. Незмінні й змінні слова. Завдання: ст.70-71 прочитати правила. Ст.70, вправа 150, ст.72, вправа 154. |
Українська література |
Тема: Іван Франко. «Фарбований лис». Головні і другорядні персонажі в казці. Завдання: ст.50-56 читати. Написати риси характеру лиса Микити. Тема: Образи фантастичних істот у казці Василя Королева-Старого «Хуха-Моховинка». Завдання: ст.59-68 читати і переказувати. |
Англійська мова |
Он-лайн друзі ст. 79 (Герундій) Впр.1 стр. 79. Впр.3 стр.80. Впр.5 стр.83. |
Математика |
Тема: Числові і буквені вирази. Формули. Завдання: ст.62, №247, №249, №251, №253, №255. Тести он-лайн. |
Історія |
Тема: Робота із історичними джерелами. Завдання: ст.41-42, відповісти на питання письмово. |
Основи здоров’я |
Тема: Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Завдання: опрацювати §8. |
Природознавство |
Тема: Різноманітність речовин. Завдання: опрацювати §9, ст.39-43. Тема: Чисті речовини та суміші. Завдання: опрацювати §10, ст.44-47. |
Зарубіжна література |
Тема: Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Вступ по поеми «Руслан і Людмила». Завдання: ст.78-83, вірш напам’ять (ст.81,82). |
6 клас |
|
Українська мова |
Завдання: §15, вправа 125, 128. |
Українська література |
Тема: М.Воронийи Евшан-зілля. Завдання: ст.51-53 читати, переказувати зміст, характеризувати образи. |
Англійська мова |
Тема: Зовнішність. Завдання: текст 3 ст.24,25. Нові слова. ст.29. Впр.3 стр.30(п). |
Математика |
Тема: Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Завдання: ст.44, №214, №216, ст.45, №226. Підготуватися до контрольної роботи. |
Історія |
Тема: Узагальнення знань з теми. Завдання: Підготуватися до к.р. у тестовому та відкритому форматі (п.10-16). Тема: Перевірка знань. Завдання: Підготувати повідомлення про Давній Єгипет. |
Основи здоров’я |
Тема: Профілактика йододифіциту й діабету. Перша допомога при харчовому отруєнні. Завдання: опрацювати §7. |
Біологія |
Тема: Бактерії – найменші клітинні організми. Одноклітинні організми (Амеба протей). Завдання: опрацювати §11,13. Підготувати проект «Чому скисає молоко?». Тема: Одноклітинні організми (інфузорія туфелька, хломідомонада, евглена зелена). Завдання: опрацювати §15-16. Виконати лабораторне дослідження за інструкційною карткою. |
Географія |
Тема: Абсолютна та відносна висота місцевості. Завдання: опрацювати §24, ст.94-97. Тема: Горизонталь та шкала висот. Завдання: опрацювати §24, ст.97. Тема: Географічна карта. Завдання: опрацювати §14, ст.57-59. |
Зарубіжна література |
Тема: Іван Андрійович Крилов (1769-1844). «Квартет», «Бабка й Муравель», «Вовк і Ягня». Завдання: ст.48-53, одну байку Крилова напам’ять (на вибір). |
7 клас |
|
Українська мова |
Тема: Минулий час. Зміни дієслів у минулому часі. Завдання: опрацювати §9, знати правила на ст.67, впр.125. Тема: Майбутній час. Завдання: опрацювати §10, впр.134. Тема: КР. Дієслово. Завдання: тести, ст.73, впр.138. |
Українська література |
Тема: Т. Шевченко. Балада «Тополя». Виразне читання твору. Завдання: виконати тестові завдання 1 – 3 на ст.58. Тема: Т. Шевченко. «Заповіт». Завдання: вивчити вірш напам’ять. |
Англійська мова |
Тема: Нові слова. Завдання: ст.26, слова: too, enough, та їх вживання в англійській мові. Тема: Моє дозвілля. Завдання: впр.3 ст.29, впр.5 ст.30. |
Алгебра |
Тема: Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена. Завдання: ст.43, №229, №231, №233, ст.44, №234 |
Геометрія |
Тема: Розв’язування задач і вправ. Завдання: ст.57, №222, 224. Тема: Ознаки паралельності прямих. Завдання: ст.62, №245, 247. |
Історія |
Тема: Візантійська імперія. Завдання: п. 3, ст. 28 завд.5 (А,Б) письмово Тема: Арабський халіфат. Завдання: п. 4, ст. 36, завд. 1-4 (усно), завд. 5 (письмово) |
Основи здоров’я |
Тема: Пожежа в громадському приміщенні. Завдання: опрацювати §8. |
Біологія |
Тема: Комахи: особливості будови та розвитку. Завдання: опрацювати §11. Тема: Комахи, що розвиваються з неповним перетворенням. Завдання: опрацювати §12. Підготувати проект: Паразитичні членистоногі або Кровосисні членистоногі. |
Хімія |
Тема: Маса атома. Атомні одиниці маси. Відносні атомні маси хімічних елементів. Завдання: опрацювати §10, завдання 16,17 на ст.59. |
Географія |
Тема: Водні маси. Океанічні течії. Завдання: опрацювати §8, ст.35-38. Тема: Природні комплекси. Завдання: опрацювати §10, ст.44-46. Тема: Широтна зональність і висотна поясність. Завдання: опрацювати §10, ст.46-49 |
Фізика |
Тема: Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху. Завдання: опрацювати §5-7, ст.45. Тема: Розв’язування задач. Завдання: опрацювати §7, ст.60, впр.7. Тема: Графіки рівномірного прямолінійного руху. Завдання: опрацювати §8, ст.61. Орієнтовні теми навчальних проектів Розвиток судно- та повітроплавання. Дослід Торрічеллі. Спостереження за зміною атмосферного тиску. Насоси. |
Зарубіжна література |
Тема: Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Завдання: ст.59-90. |
8 клас |
|
Українська мова |
Тема: Способи вираження присудка. Тире між підметом і присудком. Завдання: опрацювати §11, знати правила на ст.40, впр.5. Тема: Речення непоширені й поширені (повт). Порядок слів у реченні. Логічний наголос. Завдання: ст.41, впр.6. |
Українська література |
Тема: Т. Шевченко «Ой три шляхи широкії…». Завдання: ст.42-44. Виконати тести 1-3 на ст.43-44. Тема: Т. Шевченко «Мені однаково, чи буду…» Виразне читання вірша. Завдання: виписати основні види лірики (ст.43, теорія літератури). |
Англійська мова |
Тема: Ми повинні піклуватися про наше здоров’я. Завдання: ст.43, вправа 6, ст.44, вправа 7. Тема: Написання електронних листів. Завдання: ст.45, вправа 1. |
Алгебра |
Тема: Властивості степеня із цілим показником. Завдання: §10, вивчити формули, розібрати приклади. Ст.78, №306, №308, №310, ст.79, №314, №316. |
Геометрія |
Тема: Ромб та його властивості. Квадрат та його властивості. Завдання: опрацювати §4,5, ст.30, №119, №121, №123. |
Історія |
Тема: Великі географічні відкриття європейців в XV – XVI столітті. Завдання: п. 2, ст.18, завд. 2 (письмово) + завдання* 1) виконати завдання зі штрих-кодами **2) написати характеристику або створити презентацію на тему історичної постаті Христофора Колумба. Тема: Завоювання і освоєння Нового світу європейцями. Завдання: п. 3, ст.24, завд. 2 (письмово) + завдання * 1) повідомлення про одну з доколумбових цивілізацій на вибір. Тема: Зародження капіталістичних відносин. Повсякденне життя у Західній Європі. Завдання: п. 4, ст.30, завд. 2,3 (письмово). |
Основи здоров’я |
Тема: Алгоритм рятування людей під час пожежі. Завдання: опрацювати §6. |
Біологія |
Тема: Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого. Завдання: опрацювати §5 (по підручнику Соболь 2016). Виконати дослідницький практикум на ст.26. «Самоспостереження за співвідношенням маси та зросту тіла». Тема: Харчування та обмін речовин. Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. Завдання: Підготувати проект «Збалансоване харчування». Опрацювати §6 (Соболь 2016) |
Хімія |
Тема: Значення періодичного закону. Завдання: опрацювати §12. Підготуватися до тематичної контрольної роботи. Тема: Тематична контрольна робота «Будова атома. Періодичний закон та система хімічних елементів» (тестування). |
Географія |
Тема: Географічне положення України. ФГП. Завдання: опрацювати §9, ст.44,45. Тема: ЕГП. Завдання: опрацювати §9, ст.46. Тема: Державна територія. Завдання: опрацювати §9, ст.47,48. |
Фізика |
Тема: Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Тема: Контрольна робота №1 з теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача» Завдання: повторити §7-11. Тема: Агрегатні стани речовини. Кристалічні та аморфні тіла. Наноматеріали. Завдання: опрацювати §4, ст.27. Орієнтовні теми навчальних проектів Електрика в житті людини. Сучасні побутові та промислові електричні прилади. Застосування електролізу і струму в газах у практичній діяльності людини. Вплив електричного струму на людський організм. |
Зарубіжна література |
Тема: Лірика Давньої Греції. Тіртей «Добре вмирати тому…» Завдання: ст.70-76, 81-88.
|
9 клас |
|
Українська мова |
Тема: Складносурядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Завдання: опрацювати §12, знати сполучники сурядності (ст.78), впр.130. Тема: Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Завдання: опрацювати §12, впр. 129. |
Англійська мова |
Тема: Мої уподобання. Завдання: ст.50,51, читати, переказувати. Тема: Час для читання. Молодіжні культури. Завдання: ст.54-56, текст. |
Геометрія |
Тема: Теорема синусів. Завдання: опрацювати §12, розібрати приклади, ст.107, №548, 550, 552, повторити теорему косинусів. |
Історія |
Тема: Завершення Великої французької революції. Завдання: п. 3, ст. 27 пит. 1-11 (усно), пит.12 (пис.) Тема: Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції. Завдання: підготувати повідомлення про одного з учасників Великої французької революції. |
Основи здоров’я |
Тема Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. Завдання: опрацювати §7. |
Правознавство |
Тема: Правовідносини. Завдання: опрацювати п.5. |
Біологія |
Тема: Структура еукаріотичної клітини: основні клітинні органели Завдання: опрацювати §12,13. Тема: Ядро, його структурна організація та функції. Завдання: опрацювати §14. |
Хімія |
Тема: Практична робота 1. Завдання: За інструкційними картками на ст.62,63 виконати завдання практичної роботи у зошиті. Тема: Виявлення в розчині гідроксид-йонів та йонів Гідрогену. Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій. Завдання: опрацювати §12, виконати завдання 91 на ст.68. |
Географія |
Тема: Сільське господарство. Завдання: опрацювати §11, ст.53,54. |
Фізика |
Тема: Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. Завдання: опрацювати §9, ст.56. Тема: Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. Завдання: опрацювати §10, ст.61. Тема: Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. Завдання: опрацювати §11, ст. 67. Орієнтовні теми навчальних проектів Людина і Всесвіт. Фізика в житті сучасної людини. Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі. Україна – космічна держава. Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики. |
Зарубіжна літерарура |
Тема: Генріх Гейне (1797–1856). «Книга пісень». Завдання: ст.46-60; 63-64.
|
10 клас |
|
Українська мова |
Тема: Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення. Завдання: опрацювати §13, повторити §12, впр.103. Тема: КР. Лексична норма. Завдання: тести, ст.57, впр.98. |
Українська література |
Тема: Театральне життя в Україні у II половині XIX ст. «Театр корифеїв». Завдання: ст.61-63. Скласти розповідь про «Театр корифеїв», перші театральні трупи М. Кропивницького, М. Старицького. Тема: І. Карпенко – Карий. Багатогранність діяльності. Завдання: ст.64-71. |
Англійська мова |
Тема: Відпочинок у США. Завдання: текст ст.31,32. Повторити слова ст.33. Тема: Нездорова їжа. Завдання: впр.5 ст.33. |
Математика |
Тема: Аксіоми стереометрії. Завдання: опрацювати §21, вивчити аксіоми, ст.164, №763, №764, №766, №769, §22 ст.170, 171 №796, №798, №801. |
Громадянська освіта |
Тема: Поняття суспільства. Соціальна згуртованість, солідарність і відповідальність. Завдання: опрацювати §14. |
Історія |
Тема: Міжнаціональні конфлікти в умовах війни. Людина на фронті й у тилу. Практичне заняття: «Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу». Завдання: п. 2, с. 20 (пит. 1-6 –усно) + тест |
Біологія |
Тема: Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. Завдання: опрацювати §14-15. Підготуватися до тематичної контрольної роботи (тести) «Вступ. Біорізноманіття». Тема: Білки, нуклеїнові кислоти: огляд будови й біологічна роль. Завдання: опрацювати §16, ст.67 |
Хімія |
Тема: Алкени. Загальна формула, структурні ізомери, систематична номенклатура. Завдання: опрацювати §8. Виконати завдання 52, 56 на ст.49. Тема: Хімічні властивості етену. Завдання: опрацювати §9. Виконати завдання 59,61 на ст.53,54. |
Географія |
Тема: Німеччина. Завдання: опрацювати §10. |
Фізика |
Тема: Сила. Маса. Другий та третій закони Ньютона. Завдання: опрацювати §10 ст.60. Тема: Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Перша космічна швидкість. Завдання: опрацювати §11 ст.66. Тема: Розв'язування задач. Завдання: §10,11, впр.10,11. Орієнтовні теми навчальних проектів Чому з'являються тріщини на стінах будинків. Як запобігти їх появі. Фізика і хімія у процесах випікання та зберігання хліба. Захист двигунів від перегріву. Теплові процеси в тілі людини. Порівняння економічної доцільності використання автомобілів із ДВЗ і електромобілів. |
Зарубіжна літерарура |
Тема: Вільям Шекспір (1564 – 1616). «Гамлет». Завдання: ст.31-43. |
11 клас |
|
Українська мова |
Тема: Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини. Завдання: опрацювати §9, знати правила на ст.46,47, впр.73. Тема: КР. Морфологічна норма. Тести. Завдання: опрацювати §11, впр.83. |
Українська література |
Тема: Ю. Яновський. Творча біографія митця, загальна характеристика творчості. Завдання: ст.64- 66. Тема: Ю. Яновський. «Майстер корабля». Модерний сюжет. Проблеми творення нової української культури. Завдання: опрацювати ст.67,68. Опрацювавши матеріал про роман «Майстер корабля», занотуйте відомості з теорії літератури в зошит. |
Англійська мова |
Тема: Моє майбутнє. Завдання: текст ст.19,20. Тема: Участь молоді в соціальних проектах. Завдання: текст ст.42,43. Тема: Вибір професії. Завдання: впр.1, ст.47. |
Зарубіжна літерарура |
Тема: Михайло Опанасович Булгаков (1891 – 1940). «Майстер і Маргарита». Завдання: ст.38-49; читати роман Булгакова «Майстер і Маргарита». |
Історія |
Тема: Початок «холодної війни». Завдання: п. 2, ст. 20 (пит. 1-10 –усно) + записати причини «холодної війни». Тема: Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Боротьба за громадянські права і права меншин. Завдання: п. 3-4, ст. 28 , пит. 6 (письмово) Тема: Транснаціональні корпорації. НТР. Різні моделі ринкового господарства. Завдання: п. 5, ст. 43 (пит. 1-11 –усно), записати недоліки соціального ринкового господарства. |
Географія |
Тема: Геоїд. Завдання: опрацювати §7. |
Фізика |
Тема: Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції. Завдання: опрацювати §13, ст.71, впр.13. Тема: Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля. Завдання: опрацювати §14, впр.14. Орієнтовні теми навчальних проектів Фізичні основи роботи лазерного принтера. Перспективи використання надпровідності. Складання радіаційної карти регіону. Радіологічний аналіз місцевих харчових продуктів. |
Біологія |
Тема: Основні середовища існування та адаптація до них організмів. Завдання: опрацювати §14-16. Тема: Практична робота 1. Завдання: за інструкційною карткою на сторінці 66 виконати практичну роботу «Визначення ознак адаптивності різних організмів до середовища існування» |
Хімія |
Тема: Кислотність розчинів солей. Гідроліз солей. Завдання: опрацювати §13. За інструкційною карткою на стор. 71 виконати Лабораторний дослід 1. Тема: Гідроліз солей. Завдання: опрацювати §10. Виконати завдання 185 на ст.72. |
Математика |
Тема: Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники. Призма. Завдання: опрацювати §16, ст.103, №16.13, №16.16, ст..104, №16.20, 16.22. |
жов
25
2021