5 клас |
|
Українська мова |
Тема: Правопис значущих частин слова. Вимова й написання префікса з- (зі-, с-). Завдання: ст.74 вивчити правила. Ст.75, вправи 161, 164. Тема: Вимова й написання префіксів роз-, без-. Завдання: ст.77 вивчити правила. Ст.78, вправи 172, 174. |
Українська література |
Тема: Світлий і життєствердний погляд на світ у казці «Хуха – Моховинка». Завдання: Написати стислу характеристику Хухи-Моховинки та намалювати її. Тема: Песимізм і оптимізм у казці Василя Симоненка «Цар Плаксій і Лоскотон». Завдання: ст.73-77 читати і переказувати. |
Англійська мова |
Тема: Відпочинок і дозвілля. Завдання: впр.4 ст.69 Тема: Я. Моя сім’я. Завдання: нові слова ст.89,91. Впр.4 ст.89. Тема: Моя сім’я. Завдання: впр.4 ст.91. |
Математика |
Тема: Рівняння. Завдання: Опрацювати §10, розібрати приклади, ст.67, №271, №273, ст..68, №275, №277(1). Тести он-лайн. |
Історія |
Тема: Де зберігаються історичні пам’ятки. Завдання: п.8, с.47, відповісти на питання 1-6. |
Основи здоров’я |
Тема: Почуття й емоції. Завдання: Опрацювати §9. |
Зарубіжна література |
Тема: Ганс Крістіан Андерсен «Соловей». Завдання: читати казку.
|
6 клас |
|
Англійська мова |
Тема: Дерево родоводу. Прислівники. Завдання: впр.1 ст.34. Впр2 ст.32 Тема: Шкільне життя. Завдання: впр.4 ст.36. |
Математика |
Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел . Завдання: Опрацювати § 11,розібрати приклади, ст.49, №238, №241, №243, №245, ст.50, №250, 252. Контрольна робота. |
Історія |
Тема: Природа та господарство Єгипту. Завдання: п. 18, ст.60, завд. 1,2,3. Тема: Давньоєгипетське суспільство. Завдання: п. 19, ст.63, завд. 1,2,3. |
Основи здоров’я |
Тема: Особиста гігієна. Завдання: Опрацювати §8,9. |
Біологія |
Тема: Одноклітинні організми (хламідомонада, евглена зелена). Завдання: Опрацювати §15-16, замалювати у зошиті цикл розвитку хламідомонади. Тема: Діатомові водорості. Завдання: Опрацювати §17. Підготувати міні-проект «Живі фільтри» |
Географія |
Тема: Градусна сітка на глобусі. Завдання: Опрацювати §16, ст. 63,64. Тема: Градусна сітка на географічній карті. Завдання: Опрацювати §16, ст.64. Тема: Географічна широта. Завдання: Опрацювати §17, стор. 65,66. |
Зарубіжна література |
Тема: «Мудрість байки». Контрольна робота. Завдання: ст. 42-53 (повторити). |
7 клас |
|
Українська мова |
Тема. Дієслова I і II дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях дієслів I і II дієвідмін (повт.). Завдання: ст.63-64 – знати правила, впр.112. Тема. Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу. Правопис --ться,- шся в дієсловах. Завдання: §10, впр.139. Тема. Способи дієслів. Творення дієслів умовного способу. Завдання: §11,12, впр.150. |
Українська література |
Тема. КР. І. Франко, Т. Шевченко. Тести. Завдання: виконати тестові завдання на ст.61. Тема. А. Чайковський. Коротко про митця. Повість «За сестрою». Завдання: ст.62-72, читати і переказувати. |
Англійська мова |
Тема: У новій школі. Завдання: впр.2 ст.35. Тема: Діти і комп’ютер. Завдання: впр.5 ст.36-38 |
Алгебра |
Тема: Розв’язування задач і вправ. Завдання: ст.43, №227, ст.44, №235. Тема: Контрольна робота №2. |
Геометрія |
Тема: Властивості паралельних прямих. Завдання: §9 ст.68, №270, №273, №275, №277. |
Історія |
Тема: Контроль знань «Перші середньовічні держави». Тема: Людина і природа в Середньовіччі. Завдання: п. 5, ст. 43, завд. 1-4 (усно), завд. 5 (письмово). |
Основи здоров’я |
Тема: Пожежа в громадському приміщенні. Завдання: Повторити §8. |
Біологія |
Тема: Комахи, що розвиваються з повним перетворенням. Завдання: Опрацювати §12. Підготуватися до практичної роботи (ст.51) Тема: Практична робота 1 Виявлення прикладів пристосування до способу життя у комах Завдання: Оформити практичну роботу у зошиті. |
Хімія |
Тема: Хімічні формули речовин. Завдання: Опрацювати §11, виконати завдання 12,13 на ст.63 Тема: Багатоманітність речовин. Прості та складні речовини. Завдання: Оформити у зошиті лабораторний дослід «Ознайомлення зі зразками простих та складних речовин» ст.65. Виконати завдання 15 на ст.68. |
Географія |
Тема: Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу, та її наслідки. Дослідження. Завдання: §8, ст. 39. Тема: Географічне положення Африки. Завдання: §11, ст. 50-52. Тема: Дослідження та освоєння материка. Завдання: §11, стор. 52-54. |
Фізика |
Тема: Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху. Завдання: Опрацювати §5-7, ст.45. Тема: Розв’язування задач. Завдання: Опрацювати §7, ст.60, впр.7. Тема: Графіки рівномірного прямолінійного руху. Завдання: Опрацювати §8, ст.61. Тема: Розв’язування задач. Самостійна робота. Завдання: Опрацювати §5-8, ст.45. Тема: Нерівномірний прямолінійний рух. Середня швидкість нерівномірного руху. Завдання: Опрацювати §9, ст. 65. Орієнтовні теми навчальних проектів Розвиток судно- та повітроплавання. Дослід Торрічеллі. Спостереження за зміною атмосферного тиску. Насоси. |
Зарубіжна література |
Тема: Друга світова війна у європейській поезії. К. Галчинський. Б.Окуджава. Завдання: ст.91-95, виразне читання поезій. |
8 клас |
|
Українська мова |
Тема. РМ. Повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення та узагальнення матеріалу в науковому стилі. Завдання: ст.38, скласти повідомлення про дієслівний та іменний складений присудок. Тема. Другорядні члени речення. Означення. Завдання: §12, впр.2.
|
Українська література |
Тема. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Завдання: ст.45,46. Підготувати розповідь про цікаві факти із життя Лесі українки. Тема. Леся Українка. «Давня весна», «Хотіла б я піснею стати». Завдання: ст.46-48. Вивчити вірш «Хотіла б я піснею стати» напам’ять. |
Англійська мова |
Тема: У тебе здоровий спосіб життя? Завдання: ст. 52, вправа 11, ст. 53, вправа 13. Тема: Час для читання. Завдання: ст.56, вправа 2. Ст. 57, вправа 7. |
Алгебра |
Тема: Властивості степеня із цілим показником. Завдання: §10, вивчити формули, розібрати приклади. Ст.80, №318, №320, ст.81, №325, №328. |
Геометрія |
Тема: Ромб та його властивості. Квадрат та його властивості. Завдання: Опрацювати §4,5, знати всі властивості даних фігур ст.36, №172, №176, №178. |
Історія |
Тема: Практична робота. Великі географічні відкриття: вплив європейської цивілізації на світ. Тема: Реформація в країнах Західної Європи. Завдання: п. 6, с. 39, завд. 2. Тема: Контрреформація. Релігійні війни. Завдання: п. 7, с. 44, завд. 2. |
Основи здоров’я |
Тема: Дієтичне харчування. Харчові добавки. Завдання: Опрацювати §9. |
Біологія |
Тема: Значення травлення. Система органів травлення. Завдання: Опрацювати §8. Оформити у зошиті Дослідницький практикум «Дія ферментів слини на крохмаль» ст.41. Тема: Процес травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування. Завдання: Опрацювати §9. Оформити у зошиті Лабораторне дослідження «Зовнішня будова зубів» ст. 44,45 |
Хімія |
Тема: Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. Завдання: Опрацювати § 13,16. Тема: Ковалентний зв'язок. Завдання: Опрацювати §15 |
Географія |
Тема: Практична робота № 2. Позначення на контурній карті кордонів сусідніх держав, крайніх точок, геоцентрів України та Європи. Завдання: §9, стор. 44-48. Тема: Територіальні зміни кордонів України в ХХ столітті. Завдання: Опрацювати §10, ст.49-51. |
Фізика |
Тема: Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Тема: Контрольна робота №1 з теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача» Завдання: Повторити §7-11. Тема: Агрегатні стани речовини. Кристалічні та аморфні тіла. Наноматеріали. Завдання: Опрацювати §4, ст.27. Тема: Плавлення та кристалізація. Питома теплота плавлення . Завдання: Опрацювати §12, ст.92. Тема: Розв’язування задач. Самостійна робота. Завдання: Опрацювати §12, ст.92, впр.12 Орієнтовні теми навчальних проектів Електрика в житті людини. Сучасні побутові та промислові електричні прилади. Застосування електролізу і струму в газах у практичній діяльності людини. Вплив електричного струму на людський організм. |
Зарубіжна література |
Тема: Давньогрецький театр, його характерні особливості. Есхіл «Прометей закутий». Завдання: ст.89-95. |
9 клас |
|
Українська мова |
Тема. РМ. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. Завдання: ст. 131,132, впр.224. За самостійно складеним планом написати докладний переказ тексту. Тема. Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Завдання: §12, впр.131. |
Українська література |
Тема. Творчість Г. Сковороди. Завдання: знати біографію митця. Тема. Г. Сковорода. Збірка «Сад божественних пісень». Завдання: вірш «Всякому місту –звичай і права» вивчити напам’ять. |
Англійська мова |
Тема: Найкращий спосіб передачі інформації. Завдання: впр1.ст.62. Впр.2 ст.63. Тема: Інтернет. Складнопідрядні речення. Завдання: ст.73,74. |
Геометрія |
Тема: Теорема синусів. Завдання: Опрацювати §12, розібрати приклади, ст.108, №560, 562, повторити теорему косинусів. |
Алгебра |
Тема: Системи лінійних нерівностей. Завдання: ст.58, Завдання для перевірки знань (1-11). Тести он-лайн (контрольна робота). |
Історія |
Тема: Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта. Завдання: п. 4, ст. 34 пит. 1-5. Тема: Наполеонівські війни та їх наслідки. Завдання: п.5, підготуватися до к.р Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа в час Французької революції та Наполеонівських війн». |
Основи здоров’я |
Тема: Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла. Завдання: Опрацювати §8. |
Правознавство |
Тема: Правопорушення. Завдання: Опрацювати п.6. |
Біологія |
Тема: Типи клітин та їхня порівняльна характеристика; прокаріотична та еукаріотична; тваринна та рослинна. Завдання: Опрацювати §15. У зошиті оформити Лабораторне дослідження «Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин» ст.61. Підготуватися до тематичної контрольної роботи «Структура клітини» Тема: Обмін речовин та енергії. Завдання: Опрацювати §16. Виконати тест «Структура клітини». |
Хімія |
Тема: Практична робота 2 « Розв’язування експериментальних задач».Завдання: Оформити у зошиті практичну роботу ст. 68,69. Підготуватися до тематичної контрольної роботи. Тема: Тематична контрольна робота «Розчини». |
Географія |
Тема: Землезабезпеченість. Завдання: Опрацювати §11, ст.54,55. Тема: Сільське господарство. Завдання: Опрацювати §13, ст.61-67. |
Фізика |
Тема: Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. Завдання: Опрацювати §9, ст.56. Тема: Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. Завдання: Опрацювати §10, ст.61. Тема: Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. Завдання: Опрацювати §11, ст. 67. Тема: Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла. Завдання: Опрацювати §12, ст.75. Тема: Розв'язування задач. Завдання: опрацювати §12, ст.75, впр.12. Орієнтовні теми навчальних проектів Людина і Всесвіт. Фізика в житті сучасної людини. Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі. Україна – космічна держава. Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики. |
Зарубіжна літерарура |
Тема: Українська тема в поемі Д.Байрона «Мазепа». Завдання: 63-65, читати поему.
|
10 клас |
|
Українська мова |
Тема. КР. Написання есе на тему «З чого зіткане щастя?» Тема. Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна. Роль риторики в сучасному світі. Завдання: ст.17-19, впр.27. Тема. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації. Завдання: ст.21-23, впр.35. |
Українська література |
Тема. І. Карпенко-Карий. Комедія «Мартин Боруля», її сценічне життя. Завдання: знати зміст п’єси. Тема. І. Карпенко-Карий «Мартин Боруля». Дворянство як міф про краще життя. Завдання: ст.72-74. |
Англійська мова |
Тема: Українська кухня. Завдання: ст.34-36. Тема: Кухня Великої Британії. Завдання: текст ст.38,39 |
Математика |
Тема: Аксіоми стереометрії. Завдання: ст.173 Самостійна робота. Опрацювати §23, вивчити теореми, ст.178, №835, №838, №840, §24 ст.185, №877, №881. |
Громадянська освіта |
Тема: Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність. Рівність. Завдання: Опрацювати §15. Тема: Ефективна комунікація. Завдання: Опрацювати §16.
|
Історія |
Тема: Тематичне оцінювання. Тема: «14 пунктів» В. Вілсона. Паризька мирна конференція. Версальський договір. Завдання: п. 4-5, ст. 33, завд. 1. |
Біологія |
Тема: Вуглеводи, ліпіди: огляд будови, біологічна роль. Завдання: Опрацювати §17. Тема: Обмін речовини та енергії – основа функціонування біологічних систем. Завдання: Опрацювати §19. |
Хімія |
Тема: Алкіни. Загальна характеристика. Завдання: Опрацювати § 10, виконати завдання 64 на ст.59 Тема: Хімічні властивості етину. Завдання: Опрацювати §10, виконати завдання 69-71 на ст.59,60. |
Географія |
Тема: Франція. Завдання: Опрацювати §12. Тема: Велика Британія. Завдання: Опрацювати §13. |
Фізика |
Тема: Сила. Маса. Другий та третій закони Ньютона. Завдання: Опрацювати §10 ст.60. Тема: Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Перша космічна швидкість. Завдання: Опрацювати §11 ст.66. Тема: Розв'язування задач. Завдання: §10,11, впр.10,11. Тема: Сила пружності. Вага тіла. Завдання: §12, ст.72. Тема: Сила тертя. Завдання: §13, ст.80. Тема: Розв'язування задач. Завдання: 12-13, впр.12,13. Орієнтовні теми навчальних проектів Чому з'являються тріщини на стінах будинків. Як запобігти їх появі. Фізика і хімія у процесах випікання та зберігання хліба. Захист двигунів від перегріву. Теплові процеси в тілі людини. Порівняння економічної доцільності використання автомобілів із ДВЗ і електромобілів. |
Зарубіжна література |
Тема: Гамлет - вічний образ світової літератури. Завдання: ст.44-45, скласти і записати характеристику образу Гамлета. |
11 клас |
|
Українська мова |
Тема. КР. Написання есе на тему «Що робить мене щасливим?» Тема. Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка. Завдання: §12, впр.89. Тема. Складні випадки синтаксичного узгодження. Завдання: §13, впр.96. Тема. Складні випадки і варіанти синтаксичного керування. Завдання: §14, впр.104. |
Українська література |
Тема. Ю. Яновський «Майстер корабля». Неоромантичні герої. Модерністські образи. Завдання: ст. 69-72. Скласти план-характеристику головних героїв твору. Тема. В. Підмогильний. Життєпис письменника. Автор інтелектуально – романтичної прози, перекладач. Завдання: ст.85-87. Записати в зошит перелік творчих здобутків митця. Тема. В. Підмогильний. Роман «Місто». Завдання: знати зміст твору. |
Англійська мова |
Тема: Мій вибір. Завдання: впр.1 ст.22. Тема: Майбутня професія. Завдання: впр.3 ст.26. Тема: Професія в майбутньому. Практика мови. Завдання: ст.24,25 |
Зарубіжна література |
Тема: Михайло Опанасович Булгаков (1891 – 1940). «Майстер і Маргарита». Завдання: читати роман Булгакова «Майстер і Маргарита». |
Історія |
Тема: Німеччина: від «економічного дива» до об'єднання країни та сучасного стану. Завдання: п. 6, ст. 50 (пит. 1-7 –усно). Тема: Італія і Франція у другій половині XX – на початку XXI ст. Завдання: п. 7, ст. 58 , пит. 8. Тема: Від Європейського економічного співтовариства до Європейського союзу. Завдання: п. 8, с. 64 (пит. 1-7 –усно), пит.8 (письмово) |
Географія |
Тема: Географічна оболонка землі. Завдання: Опрацювати §8. |
Фізика |
Тема: Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції. Завдання: Опрацювати §13, ст.71, впр.13. Тема: Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля. Завдання: Опрацювати §14, впр.14. Тема: Магнітні властивості речовин. Діа-, пара- і феромагнетики. Завдання: Опрацювати §15, ст 84 Тема: Електромагнітне поле. Завдання: опрацювати §16, ст 89. Орієнтовні теми навчальних проектів Фізичні основи роботи лазерного принтера. Перспективи використання надпровідності. Складання радіаційної карти регіону. Радіологічний аналіз місцевих харчових продуктів. |
Біологія |
Тема: Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації. Завдання: Опрацювати §17. Тема: Типи адаптивних біологічних ритмів організмів. Завдання: Опрацювати §17 |
Хімія |
Тема: Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. Завдання: Опрацювати §14. Підготувати проекти за орієнтовною тематикою – «Гальванічний елемент з картоплі (лимону)», «Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх». |
Математика |
Тема: Призма. Пряма і правильна призми. Площі бічної та повної поверхонь призми. Завдання: Опрацювати §16, ст.103, №16.14, №16.15, ст.104, №16.18, 16.19. |
лис
03
2021